Nejčastější dotazy
- Domů
- Nejčastější dotazy
S kým budu úvěr vyřizovat?
Váš úvěr bude vyřizovat a poskytovat CFIG Credit a.s., která je licencovaným poskytovatelem spotřebitelských úvěrů.
Co budu potřebovat pro získání úvěru?
Pro získání úvěru budete potřebovat kopii Vašeho občanského průkazu z obou stran, kopii druhého dokladu totožnosti, výpis z účtu za poslední 3 měsíce a pokud jste podnikatel, tak doklad o příjmu.
Jak vyřízení úvěru probíhá?
Výše zmíněné doklady po jejich obdržení vyhodnotíme a nabídneme Vám nejvyšší možnou částku, kterou Vám můžeme v rámci úvěru poskytnout. Je na Vás, jakou výši úvěru a dobu splácení si nakonec vyberete – jestli maximální možnou nebo nižší. Obdržíte SMS a email s odkazem do klientské zóny, kde na Vás bude čekat smlouva k podpisu. Pokud se smlouvou budete souhlasit, podepíšete ji pomocí autorizační SMS. Pak už zbývá jen zaslat potvrzení o nastavení inkasa a verifikační platbu podle zaslaných instrukcí a Váš úvěr je v tu chvíli předán k vyplacení.
Jaké všechny poplatky jsou s vyřízením úvěru spojené?
S celým procesem vyřízení úvěru se pojí jediný poplatek, a to za zpracování a poskytnutí úvěr ve výši 20 % z poskytnuté částky do 50 000,- Kč. U úvěrů nad 50 000,- Kč je tento poplatek ve výši 15 % z poskytnuté částky. Tento poplatek je stržen z vyplaceného úvěru, nikdy není požadován předem a pokrývá veškeré náklady na administrativu spojenou s vyřízením Vašeho úvěru. S výší poplatku se mění i úroková sazba tak, aby RPSN úvěru vycházelo u obou typů poplatků téměr stejně.
Úvěr mi nebyl schválen, ale finace stále potřebuji. Je šance jiného financování?
Protože CFIG Credit a.s. disponuje i licencí samostatného zprostředkovatele, můžeme Vám nabídnout financování některého z našich smluvních partnerů, kterými jsou pouze licencované bankovní i nebankovní subjekty. Většinu administrativy s tímto spojenou vyřídíme za Vás. Bez poplatků.
Úvěr mi byl schválen a vyplacen. Kde najdu další informace k úvěru?
Všechny informace k Vašemu úvěru naleznete po přihlášení do Vašeho klientského účtu, případně se můžete informovat na naší infolince 840 85 86 87, kde Vám rádi sdělíme veškeré informace ve všední dny od 7:00h do 17:00h. Můžete nám ale také napsat na info@cfigse.com, uvery@cfigse.com nebo zanechat zprávu na našem chatu.
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje do klientské zóny. Jak mám postupovat?
Vaše uživatelské jméno je číslo Vaší úvěrové smlouvy. Pokud ho neznáte, kontaktujte nás, prosím, na 840 85 86 87 nebo pište na email info@cfigse.com, případně uvery@cfigse.com.
Své zapomenuté heslo můžete obnovit na přihlašovací stránce do klientského účtu po zvolení možnosti Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. (odkaz na vrácení hesla) Heslo Vám ale pomůžeme obnovit i na naší infolince na telefonním čísle 840 85 86 87 nebo na výše uvedených e-mailových adresách.