Doplňková služba Podpora
- Domů
- Doplňková služba Podpora
Předejděte rizikům
Nenechejte nic náhodě
Možnost odkladu splátek
- Spotřebiteli je umožněno odložit si splatnost tří měsíčních splátek úvěru ročně, a to vždy o jeden kalendářní měsíc po řádném termínu splatnosti.
- Spotřebitel je tak povinen takto odloženou splátku poskytovateli uhradit nejdéle společně se splátkou následující po splátce odložené.
- Spotřebitel je povinen o odklad splátky požádat poskytovatele písemně, doporučeným dopisem doručeným poskytovateli, telefonicky nebo prostřednictvím zprávy elektronické pošty, a to nejméně 5 dnů před splatností splátky.
Takto odložená splátka nepodléhá sankcím ze strany poskytovatele a spotřebiteli v souvislosti s úvěrem nevznikají žádné další náklady.
Transparentní jednání
- Spotřebitel je oprávněn jednou za dobu čerpání úvěru přerušit splácení úvěru na dobu až devíti měsíců.
V případě přerušení splácení úvěru se prodlužuje délka splácení úvěru o dobu přerušení.
- Spotřebitel je povinen o přerušení splácení úvěru požádat poskytovatele písemně, doporučeným dopisem doručeným poskytovateli, telefonicky nebo prostřednictvím zprávy elektronické pošty, a to nejméně 5 dnů před splatností splátky.
- Spotřebitel hradí pouze náklady doplňkové služby Podpora po dobu trvání spotřebitelského úvěru, to znamená, že v případě, kdy spotřebitel předčasně splatí spotřebitelský úvěr, není povinen uhradit zbylou část doplňkové služby Podpora.